MarketMix Reklámiroda – 1194 Budapest, Zimony u. 19. – Tel./fax: (+36 1) 281-0063 – Tel.: (+36 70) 342-7408 – marketmix@marketmix.hu
 
 
Tartalmi hálózat
Google Adwords,
Etarget, CTNetwork
 
 

Kattintás alapú hirdetések a tartalmi hálózatokon

Mi is az a tartalmi hálózat?

  • Weboldalak, online magazinok, blogok, közösségi, letöltő, tudakozó, társkereső portálok, levelezőrendszerek, stb.
    Az internetezők a böngészésre fordított idő 95%-át töltik itt.

Hirdetések célzása a tartalmi hálózaton

  • Tartalmi, vagy szövegkörnyezet meghatározása az általunk összeállított kulcsszófelhő segítségével
    (a keresőrobotok folyamatosan böngészik az internetes oldalakat,
    és megjelenítik a hirdetésünket, ha a kulcsszófelhővel definiált tartalmat találnak)
  • Konkrét portálok kiválasztása hirdetés célcsoportja médiahasználati szokásainak megfelelő szűréssel.

Mikor jelennek meg a hirdetések a tartalmi hálón?

A hirdetések akkor jelennek meg, ha

  • valaki az előre megjelölt portálokat olvassa, és/vagy
  • a megadott kulcsszófelhő tartalmilag kapcsolódik az éppen böngészett tartalmakhoz, és/vagy
  • a keresőrobot tartalmi kapcsolódást tapasztal az Ön hirdetése és az éppen böngészett tartalmak között.
Hol jelennek meg kattintás alapú hirdetések a tartalmi hálón?

Google Adwords

Etarget

CTNetwork

  • Google Adwords
    hirdetések a Google saját oldalain (Gmail, You Tube), és szerződéses partnereinek oldalain jelennek meg.
    Ezeken a felületeken megjelenhetnek bannerek is, természetesen kattintás alapon. Tekintsen meg néhány valós méretű bannert.
  • Néhány példa a partner tartalom-szolgáltatókra:

 

 

Etarget
hirdetések a szolgáltató szerződéses partnereinek oldalain jelennek meg, pl:

Freemail, Idegen Szavak Gyujteménye, iWiW, Lap.hu oldalak, Magyar Rádió Online, Origo, valamint:

 

 

CTNetwork
hirdetések a szolgáltató szerződéses partnereinek oldalain jelennek meg, pl: