MarketMix Reklámiroda – 1194 Budapest, Zimony u. 19. – Tel./fax: (+36 1) 281-0063 – Tel.: (+36 70) 342-7408 – marketmix@marketmix.hu
 
 
Kattintás alapú hirdetés
 
 

Kattintás alapú online hirdetések

Miért előnyös?

Kattintás alapú (ún. cpc) elszámolás:

  • A kattintás alapú online hirdetések megjelenése ingyenes a Google, az Etarget és a CT-Network hálózaton
  • Önnek csak akkor kell fizetnie, ha a hirdetésére kattintva új látogató érkezik az Ön honlapjára

Testre szabott költségkeret:

  • Meghatározható a napi/havi hirdetési költés maximuma (költségkeret)
  • Ön dönti el, hogy egy-egy kereső kifejezésre (kulcsszóra) történt kattintás maximum mennyi pénzt ér meg Önnek (kulcsszó licit)

Kreativitás

  • Egyszerre több hirdetésváltozat, hirdetési szöveg használható, tesztelhető
Folyamatos optimalizálási lehetőség
  • A hirdetési kampány valamennyi eleme tetszőlegesen módosítható a napi statisztikák alapján
    (a hirdetések szövege, a megjelenési helyek, az egyes kulcsszavakra adott licit akár naponta többször is változhat)
Mérhetőség
  • A rendszer pontos adatokat szolgáltat a kulcsszavak, hirdetési szövegek, napi/heti/havi (stb.) teljesítményéről
    (megjelenések száma, kattintások száma, stb.)

CTR: átkattintási arány - Átl. CPC: egy-egy kattintás átlagos ára - Költség: az időintervallumban a kulcsszóra történt összes kattintás ára
Átl. pozíció: az Ön hirdetésének átlagos elhelyezkedése a Google Adwords szponzorált linkek sorrendjében
- függ a kulcsszóra adott licittől, a hirdetés és a cél weboldal relavanciájától (tartalmi megfelelés a kereső kifejezés és az üzenet ill. a weboldal között)